- kvälls pyssel insane ?




Undra om folk tror man är insane när man 23.00 på kvälls kvisten
 slinker ner till vattnet nedanför oss och plockar på sig en big näve med maskros blad..
nu undrar ni säkert vad  jag ska med dom till :)

Kvälls mata Pingu och bollibompa. ( kennys kanin och marsvin )

vadå det är väl inget konstigt med det ?

nej jag svär jag gör ej sallad  med den lovar :)


Nu massa kvälls mys :)


Ps kvällen vart underbar hittade vårat egna smultron ställe med en lapp kåta som man kan sitta grilla i utan att bli blöt.
Tog med och fiske spöna som honey köpte i söndags till kidsen :)
dock ingen mask.. men lura dom kan man ju alltid göra :)

En stor bukett med liljekonvaljer plockades in
samt en stor buket  lupiner lockades in eller snarare ut :)
la dom ute i våran stora blåa kruka.

Doftar härligt med liljekonvalj  i sovrummet nu ska snart bli skönt  med en skön kvälls massage :)

pS 2 jag vart bjuden på smarrig stubbe nu vet sån där bakelse jammie jammie.. såg roligt ut med all florsocker över fejan på oss båda.



Kärlek respekt Jessica i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback