Always the weather...

33467-3917

shiiiiit... väskan packad för en strand dag..
vad händer går och ut hela himmlen är täckt av otäcka moln..suuuuuuuuck.

Jag som trodde man skulle få njuta av en soft dag på stranden och bättre på brännan :/.


Blir en dag i hemmats tecken...
städa fixxa dona... kanske kan bli bra det med men inget jag hade sett fram emot.
ska hinna små rensa lite kläder som mamma och syrran ska få :).


Honeys kusin fyller år i dag från karlstad...
30 jämt... dock har jag aödrig träffat dom så vi stannar hemma.
Kenny är ute leker med en kompis.

Jag och Madicko är inne och leker eller rättare sagt hon leker med sina dockor,

själv ska jag plocka ur disk maskinen fixxa en ny tvätt och dona på.

I går kväll var det mys och vi kikade på underbara älskade med Mickeal nyqvist.. hemsk saga somverkligen griper tag i en..
dock lite för seg och lång dragen...


vad händer för er en dag som denna ?
kanske har ni bättre väder än oss ?


Dagens mat blir : kycking file jasmin ris kall röra med peppar och paprika och crem fraiche.
sallad och baugette till oss alla.

Funderar på att gå ut och leta mask så att vi kan  dra på en fiske tur i kväll hela familjen ,
så mysgt att spendera en lördag kväll på.
En fint lant ställe på en stor brygga..omgiven av kor och liljekonvajer...
skrattande barn och kanske napp i spöet ?


Våran baby var helt vild i magen i går kväll då vi satt kikade film...tom honey kännde den lill* sparka :)

Längtar till vi får hålla dig i våran famn.


Kärlek respekt Mamma Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback