Im so into you

                                                      33467-3764




Härliga underbara söndag :)
Älskar att vakna vid din sida :)

Im so fucking into YOU.


Honey drog ett tränings pass och jag drogen ute fixxa tånaglarna slash måla Madickens tånaglar ute i solen.

Sen åkte Madicken i väg ett par timmar med sin pappa.

Jag honey drog i väg till stan på lite jakt efter nya gardiner bla.



Fann dessa snygga kuddar
ch snygga vep gardiner til vardags rummet.

Honey köpte vrååål snygga as heta Hip hop jeans ;) me like. Och en snygg vit hood tröja med pinuppor.

Åt en Gournet grilled chiken på Mac d.

Drog en solero glass ute vid kajen.

Hann med sex inne i stan på ett soft udda plejs :)
Me like.


Jag älskar mitt liv HÖGT.

Nu ska jag dra Jobba i the sun  :)


Seeeeeee yaaaaa



Kommentarer
Postat av: Okänd

Oops sex in the city??!!

2007-06-04 @ 14:32:27
Postat av: okänd

Wow sex in the city

2007-06-04 @ 14:33:28
Postat av: okänd

Sex in the city

2007-06-04 @ 14:35:17
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Okänd : Ohh yeeeeeees sex everywhere :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback