jag måste ha en saftig melon att snaska i mig...

                                             33467-3748


Jag har blivit en galen apa som inte klarar mig i från massa smarrig frukt.
Bananer apelsiner gröna hårda äpplen kiwi druvor vtten melon.. är en del som slinker ner i min baby mage ..
Mums sliskslurp ;)


Inväntar en härlig fotmassage i soffan :)



Grill dag imorgon Em ska till orrberget med en kompis och hans barn sen ev en annan  kompis nämligen Bolla Thess och deras dotter Amanda dvs Madickens vän :))))))

Hon ringde faktiskt i går till mig och sa tack för en påse med gosse djur söt nöten :)


Madicken hade sin grill avslutning på dagiset i dag
måste sett mäkta kul ut då jag skjutsa henne och hennes bil kudde till dagiset hahahha :)

Crazy.


Pappiraul.... och sasha ÄGER

Kommentarer
Postat av: Micke

Snor apan där om det är ok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback