Monday in the ghetto...




Fick lov att ta med kenny på stan pga av att han hade lite klet i ögat trodde först att det var ögon fluss men det kanske det inte var för det är normalt nu :)

Hann med lite shpping.. men det viktigaste av allt va presenten till Malin :)

Bild 1 REA FYND från indiska dom har en galen rea typ ex denna bag hade kostat 595:- ny bara 200 som hittat.

Bild 2 : Malins present men den får hon inte öppna förens i morgon hiihiihihii :)

Bild 3 : exit tunika till Madicken.

Bild 4 : kenny shoppade till kaninerna Och jag gotta till hundarna :)


Drog en Mac d happy meal med kenny :)

Galet kvaft så jag svimmade en sväng på mac d... ussh.. känner mig yr och konstig bläää.


Dagens kvälls mat blir lasagne med sallad :)

Ikväll bjuds det på film och dippade grönsaker :)


ska i väg och Tanka mopeden och köpa olja :)

Kenny valde att köpa ett par nya foppa toffler :) Gult som solen sa han :)


chiao

Kommentarer
Postat av: anna

Halloj gumman. Hur e det med magen? ;)
Ha en fin kväller :P

Postat av: Malin

Synd att vi inte hittade varandra på stan idag =/ Att jag ska glömma telen hemma denna dag av alla *arg* Men vi ses jue imorgon :) Så nyfiken vad du köpt =P Hehe

2007-06-25 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback