One size fits alls UP YOURS SOLO

33467-3821

Köpte lite att vila ögona på ( förutom boken jag lånade i dag )

Solo.
Veckerevyn.

Men heeey skulle inte klingan ta över nya sola fattade det som att det skulle vart i tisdags ?

Anyway i dag fick man med en sol bikini ala Elin Lantos solbikini.

Färgerna man fick välja mellan var turkos svart oxå denna snygga korall färg

Heeey den duger att sola men.

Men asså att skriva one sixe fits all var fan det värsta.
jag vet att jag dragit upp detta ämne tidigare men den är ju skrattretande.

Så ni på solo redaktionen menar att Anna 22 med dd kupa och xxxl ass kan ha denna
Och att den ska synas.. inte minimeras till 0.1111111111 procent land boobs and as...

jag tror jag dör en smula av skratt :))

Kommentarer
Postat av: Liv

eller hur one size fits all eller hur den gick inte ens över hela rumpan typ haha och jag har värsta platta lilla rumpan hur ska då en tjej med former kunna ha den . bra tidning e det iaf fint crocs fynd (: hitta ett par crocs på stranden igår och det va inga folk där det va sent på kvällen så jag tog hem dom ;)

Postat av: Tess

Haha, jag veeeet. Fick en bikini med solo förra året. kan ju säga att överdelen var såååådäääär förliten...

2007-06-14 @ 23:19:06
URL: http://tezz0r.blogspot.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Liv :
ha ha ha ha ja du det säger ju en hel del skrattar :)
solo är allt lite roliga undra om dom gjort det ironiskt ?
nej det tror jag inte :)))
Men jag skrattade dock :)
hiihihihihiih vilken färg har dina crocs ?
Passade dom ?
Tess : hahhahahhahahaha ja du dom där bikinisarna är lite hav kuliga :)))
ha en bra sommar :)

2007-06-15 @ 16:54:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback