- aha framtids planer ?



Kanske man skulle  vara lite kreativ och blinga upp sin laptop like this ?

Eller så  får jag nöja mig med söta klister märken :D

Föresten har dom ett sött döskalle bling set på Glitter för ca 30 kr
kanske skulle  vara nåt för min svarta mobil ?

Är bara rädd att dom ska falla .. eller va fan man kan ju alltid testa :D
kanske finns andra motiv än just en döskalle typ.. en hello kitty ?

Fan skulle vara ballt med en scarface på baksidan av sin Mobil :D

ska kolla om min mobil sladd vill play with me och lägga in softa scarface bilder / röst snuttar ?

jag vill ha scarface då nån ringer :D

Vilken ringsignal har du nu ?


 Jag har Kopps you mother fucker bang bang :D



Kommentarer
Postat av: catya

det va inte lite bling ; )

puzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback