-Damm på vurren

                             33467-3478

Dagens me : Leggings svarta Vila Vintage frye boots Tröj klänning stickad ?

ute militär bik bok bag
Vintage fjällräven jacka + svea grön topp luva såg fan ut som nån djävla skogsmulle.


Hade en dotter vars nappar vi kastade bort i helgen som skrek i två timmar i natt efter sin napp :()
ghaaa this is fucking killing me.. men tillsammans ska vi klara det eller hur Madicken ?

Kenny drömmde mardrömmar i natt med att han skulle till en kompis som bodde på ett berg men ramlade stackaren :(

Till frukost fick barnen mitt och Madickens nybakta bröd :D som dom glatt smaskade i sig.

2 busiga hundar som lubba i väg till grannen uppe i backens hund haah aaa lill balla och lill laleh mot den stora hunden.

Dagens lunch : Med Malin på stan så klart :D
Dagens köp : Rosa hello kitty hipsters,

Kvällens : Fisk potatis kalla ärter remounade sås.
Outsiders prison brek.
Packa kennys gympa bag .

fan vi har snö ute .. snöade som en tok i morse me dont liiiike.

var kikade om dom hade Puma väskan kvar och det hade dom  så den ska jag köpa i morgon + 10 kg hundfoder till mina hundar
läär ju som räcka ett tag :D

sen ska jag kika second hand imorgon :D+ röda korset.

Fick Nagel tid på måndag istället för fredagen med.
Då ska ju små valparna vaccineras med.
Hoppas att det går bra det med.


Dagens andra Köp : Beställde Löshår av en polare i stockholm med. wiiiie vågigt mörkbrunt på träns som malin ska  få limma dit.
Kommer i slutet av veckan eller början på nästa om jag har tur.
Älskar att förnya håret :D
vem vet snart kanse jag är rakad haa haa
men det gillades ej av Jimmy :D

vadårå ?



 Livet är en drog





Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch för snön.. Trodde vi skulle ha vår :)

Postat av: Mia

Det snöade faktiskt här igår med, jag som längtade så mkt efter snö vill bara att den ska bort bort bort...

2007-03-20 @ 07:33:03
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag undrar vad det är för fjällräven jacka du har?

svara till min html-adress är du snäll !



/Nadja

2009-05-17 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback