- Fyra bilder 4 olika stilar me whants it

   


Outfits bilder är sååå inspiererande :D

Medans jag sitter datar hackar i Madickos rum gör hon pannkaka till mig på hennes lek spis.

Vintage klänningar till strumpbraller + skoletter is hooot :D

Rött med jeans me like.

strikta kappor är najs.

Babydoll stuket är jag lite inne i blandad med coool 70 tals retro :D




Syrran +Enya + Magnus var förbi en sväng kollade hundvalparna fick  massa kläder :D

Själv fick jag en ny t.shirt + Jeans och en cd hylla som var en smink ljus hylla i hallan :D perfekt juuue.

Vart inge stan  :(

Får spana på klänningen til veckan..




                                   Jsg har fet music on my computre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback