- Give me a papper and penn so i can write about my life ...


Shopping i mitt liv idag onsdag den 7 :





Bild ett second hand : nya bruna stövletter + två alfons åbergar till Madicken som avgudar han :D

Bild 2 stövletterna skinn + lätt fodrade.

Bild 3 Röda korset Jeans klänning Madicken + Väsla United colour of benetton + benvärmare Madicken + Förkläde som jag nog själv ska använda med en vit -tshirt under :D

Bild 4 : Röda korset herr skjorta som ska användas till leggings
gråa ull ben värmare + Rosa angora kofta + förkläde med måttband och nål dyna :D





Bild 1 Hm Nya lack diadem Tvål + Nya plånbok föll för färgen :D

Bild 2 : Åhlens Petson dvd Madicken + Kyckligen kenny + Gangsta film me .
Id minerals rouge summer berries + en tillhörande rouge borste ska ev köpa en till i den serien verkar mycket bra .

Bild 3 : Nya bok snabba cash.

Bild 4 Apoteket Tandborstar kidsen + Avmaskning hundarna. + Mun skölj så man doftar mumma.

Bild 5 : Klänning vero moda :D kan bli en ny favvo.


Säger bara en sak hängsel klänningen som finns  på vila i grått svart rosa är ap dåliga i storleken small var ju ap stor :( baaaajs jag som hade sett fram emot ett köp där :(  aj aj aj .. får söka lyckan nån annanstans :D


Madicko ligger sover och jag ska ut rasta hundarna innan  jag ska kika tv förtära tomat soppa med osaltade cashew nuts + färsk basilika :D








  

          

                                     Ice cube .... in my ears today was a good day juuust looove it :D

Kommentarer
Postat av: Christin

Snygg plånbok, jag gillar färgen också mycket :) ska nog också ta o köpa ny plånbok :)

Postat av: siri

ååååh,va snygg klänningen va från vero moda :D:D

2007-03-08 @ 16:11:03
URL: http://siirii.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica


Christin : Den kostar bara 98 på hem billigt bra super mjuk är den med :D

Siri : japp det stämmer fick lov att ta den i dag hur skön som helst me love it :D

2007-03-08 @ 17:12:01
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Liv

Gah varför hittar du jämt så coola saker? dina barn måste ha jätte många kläder så mkt du shoppar hihi men sen är ju second hand vääääldigt billigt mitt senaste fynd är en fredperry tröhjja som kostar 900 men jag köpte den för 100 spänn på second hand i sthlm vart handlar du din second hand kläder ?

2007-03-08 @ 18:03:14
URL: http://vitthjarta.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Liv : hii hii dom brukar säga attjag har ett öga för second hand saker :D
kanske är det ?
Handöar en hel del nytt till dom kenny är inne på en hip hop stile.. ska kolla om han vill ha ena min palestina sjal som madicko fick ha på sig på stan :D
var tom en kille som kom fram och tyckte hon var hur ball som helst.

Man kan fynda mycket fint via second hand :D

Ha en fin fredag mvh Jessica.

2007-03-09 @ 10:05:06
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback