- Han står där ute med världens bredaste flin och vinkar.. Ohh MYY GOOOD

               

Kliver på bussen som vanligt..
klickar på med kortet
sätter mig längst ner på dubbel däckaren..

In med koss lurarna på med Akon Gangsta Pop..

Tittar ut .. relaxar..

varpå jag känner en klapp på Axeln tittar upp ser buss värden som är utan för busstationen every day..
 ut med lurarna tänker va fan har jag tapat Nu då.. tittar ner mot bussgången men ser inget..
 Frågar va ?

Han ba duuu vart jobbade du nu igen ?

jag ba Djuraffären tänkte du då ?
 han pekar ut och säger att den mörkhyade busschaffären tycker att jag är så söt--
 tittar ut igen då står han där och vinkar

tack och lov så körde han ej våran buss

Höll fan på dö av en skratt attack där inne .


Lite förgyller så mycket.

Mohahhaaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha såna där små kommentarer förgyller vardagen. Innan jag köpte bil varjag tvungen att åka buss från och till jobbet och fick en söt kommentar av vår chaufför. Jättegulligt ända tills jag upptäckte att han tittade mer på mig i backspegeln än på vägen. Kan tilläggas att jag är ruggigt rädd när jag inte kör själv. Siotter och bromsar och så.. Var INGEN trevlig resa.

Postat av: Vintage*Jessica


Mis : Händer mycket kul på bussarna nu för tiden för min del ler :D

Mvh J

2007-03-06 @ 16:39:48
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sofia

ÖÖH? Och vad var det som var så jävla kul???

2007-03-06 @ 22:34:50
Postat av: Vintage*Jessica



sofia : ooooh myyy gooooooood

2007-03-07 @ 21:00:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback