- I teel You a secret ..,

                                                          

Jag levde oxå för länge sen i  den sk låtsas världen där allt svävade och var rosa moln och hjärtan.
På den tiden Fanns Kim sulocki i Mina tankar ofta..

 PÅ senare år fick jag chansen att träffa han men då hade jag hunnit  växa upp och mina drömmar fanns ej kvar
 jag trodde det var kärlek,,, men jag visste bättre :D

Heder till dig                                                      


                                         

Kommentarer
Postat av: mia

haha den lilla mini mannen, kommer inte i nuläget på vem jag svävade på rosa moln för, får återkomma... ha det gott idag

Postat av: Vintage*Jessica


Mia : Ja exxakt mini mini :D ha ha men söt var han allt på den tiden :D
Den andra mannen är en given player Micke persbrandt :D ha ha grymm snubbe :D

2007-03-06 @ 10:00:19
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback