- Is it me is it you ?What a feeling... baby girl love

                                                                                     33467-3415

Överallt finns dom...
 jag ser dom överallt..
äcklar mig
alla djävla härmapor.. som snor kopierar allt man gör.. så patetiskt..
jag trodde man levde i en värld där man vägade vara sig själ..
 ville använda sin hjärna
vara sig själv..

Inte vara en dplig kopia på nån annan...

Grrrr this makes me crazy.. till alla härmapor där ute skaffa ett djävla liiiiiv....
 Herregud ..  diiiirty.



I kväll kommer min älskade son hem :D
Har köpt spiderman isglassar
Den lilal kycklingen dvd
och i dag ev en sponge bob t.shirt om den finns kvar vill säga.

Vitaminer i flytande form vid namn sanna sol ska införskaffas :D
då deras flaska var heeelt tom.

Vitaminer frukt är ett mycket viktigt inslag i vårat liv
likaså vatten.
saft är till fär att bojkottas så vidare det inte är sommar och man ska ut med båten fiska eller vara på stranden hela
dagen då är det undantag eller då man blir bjuden på fika :D

Köpte nya vitaminer till mig själv i går som jag tog i dag.

Bloggen kukar sig .. så det ej går  att lägga in bilder...

 Jag som ville lägga ut små söta valp bilder :D
Får försöka sen då :D


Puss puss Jessica Madicken.

Kommentarer
Postat av: mia

Härmapor? Vad gör dom då? Låter lite som när man gick i småskolan och inte tillät bänkkompisen härma teckningsmotiv eller nåt liknande :)
Svårt att vara unik idag, se det som att du inspirerar istället :)Ha det gott...

Postat av: Elizabet

låter som om ni kommer ha en supermysig kväll:) spiderman isglassar lät riktit gott dessutom;)

2007-03-08 @ 14:17:29
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Mia : ha haaa får väl gära det med dåliga kopier är inget vackert haa haa :D

Elizabet : Hallå tjejen härligt med sport lov hoppas att du njuter utav det ;D
Kram J

2007-03-08 @ 17:09:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Carolita

Ta det som en komplimang på hur bra din blogg e istället! Dessvärre kommer det alltid finnas människor som använder ens ideer. Tråkigt med såna personer men samtidigt tragiskt.

Keep up the good work!

2007-03-08 @ 18:06:13
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica


Carolita : Visst borde man göra det men tycker så otroligt synd om dom som inte kan göra nåt själv utan måste apa efter i allt man gör.. enbart sorligt..
men du orginalet är alltid bäst ler :DDDDDD


Kram J

2007-03-09 @ 09:56:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback