- It was blood all over the place ..

                         33467-3380

Fick en tuppjucks ide att jag skulle dra in till stan en snabbus
 så där mitt på blanka dan + 4 grader hur soligt som helst its fucking lovely...

Dock var bussen sen 15 min så jag fick allt snällt stå sola min nunna :D

Poppade music in till stan.

Hann med lite smp shopping handla massa gott till våran myskväll
Följa med Therese till Second hand / röda K trevligt sällskap :D





Bild 1 Små saker hm 

Bild 2 Kjolar Hm
Bild 3 Ny Buddha indiska + rökelser luktar lovely + en ny ljuslykta.

Bild 4 : Klänning me trosor Madicko kalikå sockar hennes docka.

Bild 5 : Ljus i massor + leksaker Madicko

Bild 6 : Mina sor hann ej få med nåt annat på outfiten bar strumpbraller i grått + hängsel klänningen.. snacka om dålig kvalla ena knappen ramla  bort .

Bild 7 : Min prinsessa i går kväll :D



                                 33467-3379

Bjuder på ett Kollage på Min vackra prinsessa.


Ska ev in till stan bli bjuden på lunch spana efter en speciell vila klänning hoppas att den kommit :D


Hasta la vista today the sun is shining   tupac is alive ....


Kommentarer
Postat av: Malin

Är de samma klänning jag spanar på här måntro? ;) Mörkgrå hängselklänning?

Postat av: Vintage*Jessica


Malin nope Ljusgrå ;D men jag åkte dock aldrig in till stan :D

2007-03-03 @ 15:50:14
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback