- streetstyle from my side of town..

                   33467-3502

Happy happy.. fick ligga kvar 1 och en halv timme extra med honey som hade sista kärlektionen i dag waaavvvawaaavia som Borat alltid säger :D
Älskar att Känna hans muskliga armar around my body  ..



Chlothes of thaa day  : LInne indiska  Red Label Hood
Nike sneakers
Jeans Honyes.
bag My old puma
 Jacket svart street style.. tog bort den fula pälsfan på den med :D
mycket hetare.

 I dag gick jag Madicken till dagiset på vägen stannar hon plötsligt upp :

Mamma vem  har målat alla träden ?
Tittar upp mot  dom och ser att dom är alldeles frostiga :D
söt nöt på hög nivå.

Dagens : Köp Vila + vero moda.

Dagens lunch : china med Malin  Kycklin bambu skott + cashew nuts.. nuts for nuts.

Dagens roligaste : Biff gubben som kommer in på jobbet och skriker  HAR BIFF PINNARNA KOMMIT IN ?
 fan tror ju man ska flyga i väg då han öppnar munnen. :D

Dagens fulaste :  svin utan ryggrader.

kvällens : Ätit våfflor  med grädde.
lekt med madicko.
busat med valparna
 fixxat kennys cykel :D

and the rest  softa i tv soffan med filtar massa ljus och fruktsallad och en mysig het honey.

ska kolla  om vi för en gång skull kan natta Madicken i hennes säng i natt med så man slipper bära mitt i natten. :D
 Man kan ge det ett försök :D


 av chinnese blir man like this :D



 Dagens bok lån  !!!!



 Dagens köp I kläd väg : Kofta från vila  2 Ballong kläningar med rosett från 
                                                                       vero moda. :D Lyckat köp.

 Kärlek leder till respekt
respekt till kärlek.

 Hllre hatad och älskad fär den jag är
Än för nåt jag INTE är. !!!

Lick My anus




Kommentarer
Postat av: catya

hahahah......tjuvstartar du ?
det e ju våffeldag på söndag ;)

puzz

Postat av: Vintage* Jessica


Catya : tsssss ... Våfflor är gott och får ätas mer än i gång per år :D

2007-03-22 @ 20:31:14
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Hoppas du gillar boken:)den är jätte bra har nyss läst den

2007-03-24 @ 13:42:09
Postat av: NejJagSägerInteVemJagÄrFörDåBlirJagVälTrakasserad

Du får ursäkta men jag tycker du verkar riktigt tubbad. "mera porr åt folket" bla bla bla. Du är mamma för fan. Ta dig samman och väx upp, för du beter dig som en 15åring. Jag skäms för din skull när jag läser din blogg. Och jag tycker synd om ditt/dina barn.

2007-03-24 @ 16:33:59
Postat av: Vintage* Jessica


Lilla Jag Yeees eller har påbörjat :D
Nej jag vet redan vem du är lilla halstads bo mer behöver jag ej säga :D
och du porr anser jag 'r vackert mellan två eller fler vuxna människor,
d som borde växa up och testa sur XXXXXX
skulle det vara synd om dom för att jag har ett bra sex liv hahah det var då det värsta jag hört

2007-03-24 @ 17:52:30
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback