- Tha saga continue wu tang wu tang

                        33467-3494

 Yester days pics :




  Dagens i går.

 soligaste softaste vädret i går
 På med nya Blanka leggingsen från vero moda.
Gjorde klar succe.
Fan alla trodde man var barbent.. haa haa..

 DDrog i stockholms kurav till sibylla drog en mjukglass
malin före och medans jag ska betala här jag killen bakom
- JEssica ?

Jag ba jaaa kristian..
 hahhahhah vissade sig vara en klasspolare från estet tiden.. fatta vad skoj..
 vi ramlade på lite minnen om svenska fröken med häng pattarna som hon höll i medans  vi hade svenska timmar
 okii jag var ej omtyckt av den läraren jessiva gåå utt hördes mest hahahhahaha

 Jag två barn mamma jobbar  i djuraffär + kontaktpersson.

han jobba i en snabb mats kedja.

 seee så det kan gå trots att man ville bli en teater apa eller radio pratare hahahhahahahaah :D



Kommentarer
Postat av: Elizabet

Nice:)

Postat av: Vintage* Jessica

Elizabeth : Ohh yeees :D

2007-03-22 @ 18:32:11
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är det för skillnad på att jobba i djuraffär och på en snabbmatskedja??? Same white trash people anyway!

2007-03-22 @ 19:01:01
Postat av: Vintage* Jessica

anonym : skillnaden är att jag arbetar med djur
säljer till djur.

Att arbeta är inte trash. så vidare man inte håller till på gatan like you ?

2007-03-22 @ 19:22:38
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback