- The streets will always be whatching MEE

33467-3369


Uppe med tuppen joo då joodååå...

Ni vet då man somnar så där äckligt skönt nakna ny knullade och allmänt crazy.. då vill man inte vakna.
man vill ligga kvar... i love you baby.






Me today :  Ankelstövletter Vintage
Jeans vero moda
Spets nattlinne vintage
Blått linne / T-shirt ?
Skärp Röda k

Ute Mulberry Bayswater + Röd everest Jacket.


Dagens lunch :  Jag Malin och turkarna Äta Falafel talrik MUMS Jammi jammi.

Dagens  : Köp Nothing Förutom lunch + 8 banana skids :D
Psst såg dock massa äckligt snygga kläder vero moda + bik bok.

Dagens sjukaste : Inkompetenta svin som aldrig kan lära sig och hålla käften.

Dagens Äckligaste : På väg hem gubben brevid mig på bussen somna la en ägg skit.. trodde jag skulle dö efter att ha inhalera skiten i ca 20 min hem och tvätta av mig fortare än kvickt :D



Dagens finaste :            Min alldeles egna NYA Hängsel kläning me looove it. :D

Thannnx Felicia :D


  Balla balla balla



Kommentarer
Postat av: Anonym

har felicia börjar blogga igen`?

2007-03-02 @ 13:31:44
Postat av: Vintage*Jessica

Anonym ingen som helst aning ..

Postat av: Tommy

Ja jag älskar oxå att ligga kvar efter ett knull ;) fan nu växer kuken på mig ;)

2011-01-28 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback