.... Low life trash


                             33467-3416

Jag är och kommer alltid förbli high class för dig my little friend.. det kan varken du eller jag komma  i från :D

so Long .. Bitch .

Nyfikna grannar  som har så otroligt lite att göra.

Snacka om nyfikna vilsne själar ha haa haa :D

 Eller ska jag tolka det positift att du läser ger ut min adress till alla ha haa haa stackare tycker synd om dig..

sök hjälp.



 

Enbart för dig Magnus :D tog jag bort en mening men bara för att du var så snäll och ringde :D

ler

Kommentarer
Postat av: Anonym

grannar brukar vara nyfikna av naturen *L*

2007-03-08 @ 18:49:55
Postat av: Ghost

grannar brukar vara nyfikna av naturen *L*

2007-03-08 @ 18:50:08
Postat av: Farelyne

Ja herregud grannar!

Postat av: Vintage*Jessica


Ghost : nääähäää skojjar du med mig eller..?
ha ha helt galet .. ägnar tim tal till en annan människan liv ha haa haaa :D

farelyne : usssh

2007-03-09 @ 09:54:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback