-Låt mig slippa må apa

                                                     

Var ute med lilla Madicken och plockade in gula gullvivor och tog ett najs choklad skumms bad.
Sen har vi suttit kikat på bollibompa sen 18.00

Bajs har spytt som en liten nassegris .. för 2 timmar sen bajs.. hatar att må apa....
bajs.
man hinner ju inte göra nåt :(


Tisdag i morgon hoppas på att hinna med en massa då.

Blir en sjysst grå färg i hela hallen i nya lägenheten målat jag fick välja hiihihihiihi :)
6 dagar kvar till flytten längtar mer än nånsin.

120 kvadrat 2 våningar 2 dass wiiihoooo.

Madicken har varit utan tutte sen förra fredagen fatta det är ju as länge hon frågar inte ens om den hihiihihihiih :)
Hoppas att vi har lyckats  :).

På torsdag ska jag och Madicken och Malin till kyrkan lyssna  på kenny som ska sjunga :)
Honey hinner ej eftersom han måste jobba  :(
Hinner nog med en fika med :)


Funderar på att åka in till stan ska kika eter nya gardiner och tyg till kennys nya säng mm.

På fredag blir det fixxning av mina naglar :)
Lyx ska även luncha med Malin sen ska vi städa ur hennes skåp.
kommer bli en bra dag.
ska kika  efter lite saker med.



Älskling kom heeeeeeeem
miss you Darling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback