- Lika barn leka bäst ;)

                    

Soft i går kördes 2 bokhyllor kennys gamla säng ett gammalt symaskins bord ,klädskåp
en fotölj ett nattduksbord och massa påsar med leksaker mm bort .

Thomas hjälpte till då han har släppet :)
Flytten blir ev tisdag då ex grannarna ska lämna nyckeln då trots att hyresvärden sa att vi kunde flytta måndag.
Måste  som veta eftersom jag då måste ta ledigt från jobbet !!!!

Solig söndag med en massa på schemat.
Kennys säng ska komma.
Vi har städat mm
Nu blir det en tripp till stan
kanske  god mat hämta banan kartonger :)

I går kväll drog vi en middag på Mat companiet jag drog en grekisk veg rulle
och Honey en chiao chiao  halft inbakad med fläskfile.

Hände dock en rolig grej höll fan pilla på mig av garv hahhahahahahhahah :)

Sitter där och har typ ätit upp
mitt emot oss sitter ettpar i ca 40 års åldern.
Dom hade beställt mat och allt.

Till dom kommer en turk och ställer sig brevid dom och frågar Om dom ville ha potatis eller pressad eller strips eller potatisgratäng ?
GUBBEN GAV STORA ÖGON MEN VI BESTÄLLDE PIZZA
KAN MAN HA STRIPS TILL PIZZA ?

Jag trodde fan jag skulle dö av en skratt attack honey var INTE sen med att haka på hahhahaha
så djävla fuuult... hahahhahah

Time to gooo..

chiao chiao

Kommentarer
Postat av: Waffe

Hahahaha shit vad jag hade skrattat om jag hade varit där *asg*

2007-05-13 @ 22:02:57
Postat av: Lena

Hej!
Hittade ingen mailadress till dig, så jag skriver här.
Vid dina ekojeans finns ett KRAV-märke som är länkat till vår site http://www.saltakvarn.se/foretaget/images/krav.gif
Det blir lite tokigt i vår statistik, för varje gång någon öppnar din site så får vi en besökare i vår statistik fast ingen besökt vår sida.
Vore jättefint om du kan ta bort länken och bara använda KRAV-märket som bild. Hoppas det är ok.
tack på förhand och lycka till med din blogg!
Bästa hälsningar Lena

2007-05-14 @ 11:35:37
Postat av: vintage*Jesica



Waffe : hahhaha men trooooruuu :)

Lena yees ska kolla reda på länken hiihihi :)

mvh Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback