Alive and kicking.

                                         sexy stewie

Kidsen lämnade skola / dagis.

Kenny ska vara i kyrkan hela dagen öva inför i kväll.

Alla skärgårdens barn har sång.

Jag Madicken Malin kommer att kika förbi och ev kennys pappa.

Madicken har en lång utflykt att se fram emot genom sin överinskolning.
Med medtaget fika var hon mycket nöjd, vart en moppe tur till dagiset ;)

Jag ska Hoppa På bussen om 15 Min.
ska till skolan arbeta på med Malin.

Sen ska jag bjuda henne på en subway lunch,

ska kika efter snygga gardiner och dusch draperier och handukkar mm om det hinns med.

Har ätit en gurk bit till frukost och ett glas  vatten, mår så där men heeeeey solen skinner and thats just make me happy :)









 So long...... dick heads .


Kommentarer
Postat av: Elizabet

Gjorde du några fina fynd på stan idag:)? ursäkta om jag inte var på vidare hälsar humör men jag hade en dåååååålig dag å var grymt trött:(. påtal om annat så träffade jag nån brud på Pingstkyrkans secondhand idag som skulle ha nån typ av utförsäljning av gammla kläder och prylar som hon ville bli av med. så jag tänkte jag tipsar dig om du kanske är intresserad:) hon skulle hursomhelst lägga in en annons antingen på secondhandbutikerna eller i öa:) Kramar!

Postat av: anna

Arbetar du fortfarande kvar i djuraffären? Nyfiken bara. Kram /anna

2007-05-24 @ 19:00:44
URL: http://annatje77.spaces.live.com/
Postat av: A&L

mmm...subway!!:D

2007-05-25 @ 08:32:49
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Elizabeth : För går dagens fynd lovar jag att lägga in sen då till fälle ges nu gäller det tvätt flytt städ mm :)
AHA OKI vilken tjej var det namn ålder ?
kan vara av intresse.. tusen tack för att du skrev detta.
Anna nej nej slutade förra veckan :)
A$l : Olla mumms :)O

2007-05-26 @ 09:27:12
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Elizabet

Jag minns inte vad hon hette:S vet inte ens om hon presenterade sig;P men hon är väl runt din ålder skulle jag kunna tänka mig:) 20-30års åldern. Blond, ganska smal och brukar vara ganska ofta på secondhandbutikerna å titta:) du lär säkert hitta någon lapp om det på antingen pingstkyrkans secondhand eller röda korsets:)

2007-05-26 @ 09:54:32
URL: http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback