Fuck is this right ?????



Egentligen är jag typ lycklig :)


Vi ska nog typ flytta om en månad eller två.. hahhahahah flippade familjen
vi har mögel på toan och hyresvärden  kan ej kirra detta förens eftersommaren och det pallar jag då fan inte
så jag ringde Petra och kollade om deras lägenhet var kvar dom sa nämligen upp den i går wiiihooo
så jag tog tillfället i akt och ringdes deras hyres värd och han skulle ringa upp denna vecka.

Hoppas att vi får den :)
ska hålla mina tummar och tår att vi får den :)
Ev blir det att kenny och Madicko får dela rum men heeeey dom ska ju jämtvara med varandra och leka
och dom kanske tycker det är mysigt att läsa och  sova tillsamans ?
Ja det tror jag allt  :)


Petra om du läsar detta kan du maila mig på [email protected]
Jag har råkat radera dina mail med din mail adress tänkte fråga lite ang lägenheten hahahhahah :)

Åhhh fan vilken tur attt det inte hnde senare detta med tanke på bebisen i magen och allt.


Min hyresvärd kan suga fetballe.
Och gubben ovanför kan äta bajs tre ggr dagligen hahhahahah mohhahahahahahahhahah


Åhh känner mig förväntasfull till 1000000 nu hoppas att  det är vi som får lägenheten hiihihihi :)

Ska vara hemma from work i morgon pga av min mage som ej vill samarbete med mig hiihihiihihi
 Antar att det är en tjej vi väntar eftersom jag mådde som en skit apa då jag väntade Madicken men med kenny
kännde jag inget.

Sommaren är fan snart här min lillebror tar studenten med wiiihiiiiihoo :)


Kommentarer
Postat av: Carolita

Det sägs ju att om man väntar tjej då mår man pytooon och det verkar ju du göra... Så kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback