Jag undrar så mycket...

                                        

 Hur kommer lilla bönan se ut ?
Längtar.. drömmer om dig

 3 ggr har jag lyckats spy i dag ...
fuck varför ska man må apa.. i hate this.. känns inte alls tillfredställande att jobba när man vill spy då man känner rök lukt oh alla svettlukter mm bläää..
Antar att man blir sjukskriven eller nåt kul.

Sitter kollar bollibompa äter äpple med Madicken

strax kommer min mamma hennes Mormor på besök.

Kenny är ute cyklar med hans polare.
Stora killen nu jue.

Fuck mina tänder kommer att dö av allt spyande.

Rip alla mina tänder får köpa nya i guld :)))))  Bling bling money is the thing

Kommentarer
Postat av: catya

OMG jag har helt missat detta
GRATTIS till knodden,
puzz gumman

Postat av: Johanna

Hoppas du annars mår bra! Förrutom illamåendet. Ha en bra helg! Kramis.

2007-05-11 @ 00:41:15
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: vintage*Jesica


catya : Ler tackar :)
kan ju inte veta allt heller :)

Johanna : Annars är allt bra kram J

2007-05-11 @ 10:20:02
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback