. Jam jam give me some...

                                 157735-556

 Hur i helvete kan det komma sig att natten är tok kort ?
Bläääää..

Eller är det för att man har för mycket sex och mys att man inte sover riktigt ?

Snälla gud ge mig fler timmars sömn innan jag coolar vippen AMEN.


Cappochino färg i nya lägenheten wiiihoooo så damm najs :)
Dom är klara  fredag o jag har tur kan jag få smyg flytta in söndag Mohhahahahha.
synd bara att Älskligen jobbar hela fucking helgen :(
Borde vara förbud mot sånt hahahhaha.


Drog ett Raggarmeal med mallan På big bad bjästa med.


zZzzZzZ GE MIG SÖMN...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Cappucino färg är snyggt! Like it =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Johanna vart gyyyymt snyggt :)

2007-05-26 @ 09:29:57
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback