My lovely day.. friday..

                                   33467-3724

Fredag.. så djävla skönt med helg.

Malin Kom early i morse.. för hon skulle med Lämna lilla Madicken på dagiset.
Kenny är ju stora killen cyklar till skolan :)

Buss in till stan.
Frulle på bussen en varsin banan porrigt värre ;)

Fixxade en massa ärenden först.

Innan det vart lite shopping :)




Numero One : Skålar till divers frukt sallad mm kidsen / hela familjen. Ny skate till kenny aka skaterboy.
soft skön Blonnig klänning Madicken som inhandlades helt otippat på Åhlens.

Nummero 2 Min andra värme frans böjare den andra råkade gå sönder då jag skulle rengöra den oppsi opssi.

Bild 3 Djur snacks.

Bild 4/ 5 Hm Fillingar kenny. 2 t.shirtar Madicken och ett sött hårband. Bebis haklapp och mössor.
Underwear me.






Dagens lunch : China.  Me like sun.

Hann med att fixxa mina naglar.
handla mat till våran mys kväll.


Jag Och malin hade en myskvällmed noblesse åt en hahhaha madicko snaska i sig hela och såg ut som en neger runt munnen. Grapes  och coke och jordnöts ringar och slö tv tittande.

Malin Åkte nyss hem.

Blir en toppen dag i morgon mellan 10.30 11.00 jag får nämlgen mina nya nycklar to our new HOME sweet home.
Men honey vet igen han tror att vi ska flytta in måndag hahahhaha.

så Bus me och bus Malin ska flytta in i morgon med hjälp av Thomas en vän :) hahahhahhahhahaha.

Träffade Madicken vän Amanda och hennes mamma nu ikväll efter vi hade handlat och surrade ett bra tag innan vi kom på att fan vad kallt det var.

Kenny har pappa tid i helgen och ska spendera den med hans älskade Pappa :)

han fick sin avslutnings preset lite tidigare en ... taaadaaa svart MININOTO...
fata killens ögin glänste av lycka.

MIN kenny har en minimoto..lallalalallalalalalala :) coooola killen.


En annan funny grej var att Madickens pappa var i gävle i dag och hämtade upp sin vatten scooter
fatta att den ska jag åka i sommar swiiiiiiish.. here comes the big belly hahahhahahahhahahah
vilken djäääkla syn.
Madicken ska få en ny flytväst så hon kan räjsa med pappilini.


Yeeees jag är pirrig inför flytten ska bli galet najs 120 kvadrat meter över under  plan olallalalalal :)



Mitt liv är perfekt.

Get your shine on et your shine one..

Mina  ögon vill sova.... time to cuddle..... Love kiss and hugs ...



Jag älskar er högt min 'lskade familj.

Lever för er.



Ps tack Malin för att du hjälper mig i morgon du är en pärla :)


sleeep TIGHT


Kommentarer
Postat av: isabelle

Du e så jävla cool o jag älskar din nya frissa ! :)

Postat av: Malin

Åh vad kul!

2007-05-26 @ 01:46:34
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


isabelle :Yoooo thannnx.. gangsta ;)
Malin :)
hoppas att du får en fin dag i dag :)

2007-05-26 @ 09:23:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Carolita

Vad kul att läsa ett inlägg som det sprutar lycka om, du sprider glädje sötnos, I like!
Är ögonfransböjaren bra?
Kram!

2007-05-26 @ 20:07:14
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Carolita : Hiihiihiii :) Tack jag är lite av en glädjespridare :)
Den ögonfransböjaren is the best me just looooves it :)

2007-05-30 @ 12:11:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback