sos sos sos jag håller på döööö på bussen

                              


sitter där i lungnan  ro på bussen nere på dubbel däckaren ensam sätter upp väskan och sätter mig längst in
och längst bak.
Sätter in hörlurarna och börjar poppa 2 pac tittar åt sidan snart avfärd.
puhhh skänt sitta själv tänke jag tyst för mig själv.

Men icke.. den fetaste tanten ska självklart sätta sig brevid mig.. ghaaaa
sitter fan upp tryckt mot rutan hela djävla vägen hem... trodde jag skulle behöva slå 112 om jag skulle kola vippen där inne.
inte nog med det när jag ska av fattar tant skräller inte attjag ska av utan har dåsat till så jag får panik slå  på henne
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllå säger jag med lite högre röst jag ska av här..


vaaaa ? ska du av här...
jo men vissst seru...


Våga vägra trycka upp sina medpassagerare i fönstret fan man kan ju nästan få klastrufobi...


Tant satan...

Kommentarer
Postat av: Malin

jag skulle verkligen inte vela vare i din sits där jessica :P Haha

2007-05-03 @ 16:54:52
Postat av: Sofia

Haha fan vad jobbigt det är när sådant händer. Hann du av i tid då?

Postat av: Anonym


Malin ; Nä du skulle fan ha dött haa haaa :)

Sofia : helt otroligt hann hon masa ut sig så jag hann ut puuuh :)

2007-05-03 @ 18:08:16
Postat av: Carolita

Hahahahahaha!

2007-05-03 @ 18:09:04
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Carolita

Hahahahahaha!

2007-05-03 @ 18:09:04
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: vintage*Jesica


Carolita tsssssss ;)

2007-05-04 @ 15:17:35
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: 5

TJOCKIIIIS

2007-05-22 @ 13:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback