You are so fucking FEJK.

      33467-3742

You are so fucking FEJK.

Hur fan kan du se dig i spegeln om dagarna ?
Visst svider det att se se flottiga fula nylle dagarna i ändan.

Med ditt dåliga patetiska självfortroende.

Give me a fucking break...


JESUS.

Fejk ass mother fucker.... haaahahahhahaha.

Jag tror fan jag garvar i hjäl mig.

Kan inte vara kul att vara fet och aldrig kunna gå ner i vikt  ?

Dont spend all ya money on yaa...its not ypur your kids need new chlothes.
Poor mother fucker.


 I dont give a fuck...

men ärligt vi tycker djävligt synd om dina barn fejk ass...

Ge fan slicka mitt ass.
Härma allt jag gör / köper.

shiiiit.. visa lite stake... var dig själv för i helvete.

Det jag har kan du aldrig komma i närheten utav.

YEEEES jag vet att du dagligen läser min blogg...

finns ip nummer.. flott nylle...

 Just fuck OFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback