9 november dagen då jag fick se baby live ...







Mitt liv är i ett enda lyckorus.. fick se våran baby i dag ...
våran älskade baby ;)

  Dagens me : Vandra i ösregnet i morse klockan 06.55 till dagis fritids.


Men fram kom vi.



snöar ute.





 R i P      Till dig som  nu i himmlen befinner dig.
Kommer minnas dig som en rolig trevlig man.
Minnet av dig och mig utanför chaplin  då vi skrattade åt den tjocka tanten som  ramla av cykeln som du frågade om hon ville ha hjälp.
Nu är  du en ängel. Jag kommer  minnas dig    / Jessica

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Hejsan!Va roligt för dig att du fått se din baby! Är det till jul som det är planerat?, Jag har en liten fråga till dig också: Du som har en otroligt stor garderob råkar möjligtvis inte sitta på en Ballongkjol från Hm med stor rosett? Den fanns i butik 2006.? Jag är nämligen på jakt efter en i strl 38:) Kram hör av dig!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hallå Elizabet : Kul att du kikar in brukar ju se dig på stan titt som tätt.

Våran baby
komer den 13 om inte tidigare ska planera vårat kejsarsnitt den 29 november spänande.


Hmmm har en hel del kjolar
ska kika vidare om jag har just den du söker var det den som kosta 198 :- funit på nederplan på våran hm ?
i svart ?

2007-11-10 @ 13:44:10
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Elizabet

Jajjamänsan! det stämmer mycket bra. Om det är den jag söker är du intresserad av att sälja den?:)

Gu va roligt för er!. Ni har ju somsagt en spännande tid framöver:)

2007-11-10 @ 14:28:24
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Elizabet : är ledsen att medella att den kjolen har jag gett min lillasyster,
önskar dig lycka till i jakten på just den kjlen mvh Jessica

2007-11-11 @ 12:56:20
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback