Det hänger på håret...

Två tjejer, ~15 och ~18, sitter och pratar om den enas nya frisyr.
Tjej 1: Alltså, ända sen jag klippte mig känns det som om varenda människa tittar på mig. Fatta vad skönt! Jag som var så rädd att det skulle bli fult.
Tjej 2: Det är väl inte säkert att dom tittar för att det blev snyggt.
Tjej 1: Va? Vad menar du?
Tjej 2: Det kanske är som en bilolycka. Man vill inte titta, men det går liksom inte att titta bort.
Tjej 1. Men va?! Menar du att folk bara tittar på mitt hår för att det är så fult att de inte ens kan titta bort?
Tjej 2: Jag bara säger, bara för att folk tittar behöver det inte betyda att det blev snyggt...


Kommentarer
Postat av: Linda

Han var 50 cm lång och vägde 3080 gram.
Han är så jäkla liten juuee:P

Postat av: Mira

Hehehehehheeheheh!

2007-11-28 @ 10:24:24
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback