Dubbeldos järn till dopping Jessica ...

33467-5307





  Faaan vad skönt att sova på morgonen.
Man ser kylan ute.
Man har det varma täcket en varm man  vis sin sida och 2 håriga  hundar...
  vill bara ligga kvar och gosa jue ;):


Efter vi lämnat Madicken  åkte vi direkt till bb för att jag skulle få mitt järndropp.
Visade sig att jag skulle ha dubbel dos..
så jag måste hämta ut en gång till för 838 billigt som Parlino tomten säger hahahahhaha.
Älsklingen passade på att snabb träna innan  vi åkte hem och jag slank  ner på stan för att leta ullsockar till kenny
dock utan resultat.

Slank in på Second hand och fann dessa snygga 70 tals braller till baby om det är en tjej vill säga.
En söt dockjacka  till Madickens docka.

Till kenny vart det lång  fillingar och ett par flanell braller som han har på sig nu ( han ska lira dataspel.)
Sitter nyduschad och nyklippt.

Nya doftljus till köket hanns det med .



Dagens mat var flygargryta med Jasminris.

I grytan hade vi ;   Grädde  fläskkött vitlöksmarinad paprika champinjoner morot   broccoli majs  bambu vattenkastanj sockerärtor och kryddor.   supersmarrig vart det .



 Tv softar kväll och lång massage och fot bad ska vi göra.

Imorgon ska jag vara hemma med Madicken mysa och baka pepparkakor medans honey är på  jobb möte.


Älskar min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback