Frukt kvälls mat.

33467-5176


 Dagens kvälls mat : 2 bananer 3 clementiner 4 kiwi och en morot och en risifrutti.

Godiset och colan sparar jag tills i kväll då  vi ska ha tv tittar soff mys ;).


mKUl att ha en  snäll kille med på affären som snällt drar vagnen och lägger upp på kassabandet
sånt tycker  kenny är kul.
Han sitter äter sin kvälls mat innan han ska  ut ochleka i snön.
Funderar på att ta fram sparkarna från garaget där nere snart kenny och Madicken fick ju en varsin :0).


Vad spisar du på en kväll som denna ?



 Om ni undrar varför jag väljer  att äta frukt är det ej i nåt bantnings syfte
utan för att jag mår bäst så nu då jag väntar barn och baby är tung och trycker på ;)


 som Tack för hjälpen för att kenny följde med till affären fick han 3 pack kinderägg nöjd som få :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback