Gårdagens shopping helt ensam i kalla mörka stan ...

33467-5271




Medans älsklingen var och  tränade passade jag på att förena nytta med nöje .. spana i butiker och shoppa lite,

 Överst på bilden kanel rökelser doftljus :=) ( som vi hade tända i går till massagen )

 PÅ Hm vart det tofsar ett måste och 3 söta hårband.

 PÅ cubus fann jag dessa hanky panky liknande  trosor  och sen 3 glögg muggar att ha mandlareller russin i :0)

 PÅ Lindex   fann jag denna söta stickade rosa lammuls tröja som Madicken ska få i julklapp kommer bli en perfekt predent att ha till hennes  jeans och kjolar :=).


 PÅ Second hand vart det 2 tröjor Madicken en klänning och en plysh kjol.
Behöver jag säga att nån var glad över att få kläder ?


 Jag fann denna snygga Jacka dock ful bild  får lov att visa en bättre sen då den e på.
Det är en alinje kappa i snygg mossgrön färg ( dock tyckte honey att det såg ut som en 1800 tals jacka hahahhahaha )

Hade kostat 698 :-nu nedsatt  till 298 :-  plus att jag fick 20 % rabatt på det ;)
  som hittat ;).


Madicken sitter mumsar choklad dricker coke och kikar sune ;).


själv äter jag frukt dricker vatten bloggar ;)








Kommentarer
Postat av: Carolita

Det rosa hårbandet har jag oxå hur sött som helst!

Postat av: Malin

Provade den jackan fast en svart idag, fast den satt inge bra på mig, var för stor och fanns ingen mindre storlek - Typiskt! :/ Btw så är det här min nya, den gamla (www.mixie.blogg.se) är stängd. So now you now ;)

2007-11-25 @ 20:44:02
URL: http://asplundofsweden.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carolita : ja verkligen Madicken har et ljusrosa ;)

Malin : hii hii älskar den jackan hihihiihi :=)
synd att den ej passade på dig :S
ahh ny blogg adress intresant kram J

2007-11-26 @ 20:49:25
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback