Ge mig din dotter här och nu dig skiter jag i ...




smart gubbe ;)

Kommentarer
Postat av: michel lillsund

det va riktit sjukt.....hopps fröken har en bra dag

jag bloggar ju om min väg ur den tunga kriminaliteteten och drogerna....i dag har jag skrivit om när min familj fick skyddad identitet....och i går går itrejuva jag en man som sjkjutit far och mor sin den kommer under dan

mvh

michel

2007-11-03 @ 12:11:28
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Michel lillsund .
Här leker livet kul att du återkom med en kommentar.

Hoppas att du får ett fint
liv det är du värd efter allt slit efter regn kommer solsken heter det väl ?

Kram Jessica

Postat av: MADELENE

haha men bläää va snusk!

2007-11-03 @ 13:05:48
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Amelie

Felskrivet tror jag, "man sökes" tror jag det ska vara!

2007-11-03 @ 15:23:47
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madelene ;)

Amelie : men shiiit .. saknar humor ?

2007-11-03 @ 15:54:46
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback