Gud ge mig sinnesro...

33467-5168


( När du inte har kontroll över dina känslor stänger du av dom för att känna makten ).


Klockan är nu halv tolv.. och inte  F ** har Madicken somnat..... blääää
 det ena efter det andra kommer hon ner för suck...
Ge mig sinnesro...
Hoppas att han snabbt somnar nu... känner mig dissig i skallen.


Håller på tvätta en Matta som Madicken RÅKADE  spilla saft över för 30 min.
Vart får hon all energi i från all mat hon äter kanske :S.




 ska skära upp en apelsin och få  in lite vitaminer.






Hoppas ni alla har en soft måndag kväll ?

Kommentarer
Postat av: P

Oj då, stackare där, förstår hur det känns. Tog en soft kväll här med, blev utskriven från barn 2 idag. Grabben har varit sååå dålig, bättre nu.
Sov gott
Kram till er

Postat av: Tobias

Fyfan vilken söt bild :)

2007-11-13 @ 09:07:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

p : Hoppas att ni får en bättre vecka och en frisk och kry liten pojke ;)
kram.

Tobias : morgon trollet ;)

2007-11-13 @ 09:53:41
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback