Hajjdiiiiiii hoooooo




Nyss hemkommen från affären med Madicken / Balla som fick följa med på en tur.

 Har vart borta hela dagen med kenny.
Mamma son dag med en massa bus ;)


 Nu cops sen ska vi äta Jessicas specialla ... varma mackor mucho gotti gotti denna kalla blåsiga  kalla fredag.



Är lycklig / Glad att jag är den jag är mamma till två underbara  barn och en baby i magen.
41 dagar kvar tills du kommer..åhhhhhhhh kääärlek i massor.




 Ska ladda ur nya kameran sen om jag kirrar det hiihihihihii ;)




 Off she gooo

Kommentarer
Postat av: Anna

Din vinst är postad så ´har du inte fått den idag så får du nog den på måndag!

Det är inte mycket - men tanken är god ;)

Trevlig helg!

Postat av: Pia

Hej hej!! Härlig o mysig fredag. Vi har en bära bära fredag. Lillen är sjuk i 40 graders feber!!
Snart idol på tv4!

Kram på dig goa mamma!!
// Pia :-)

2007-11-02 @ 19:13:52
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna :
Åhhh spännande ;)
nej i dag
kom inget sånt paket
i min låda ;)
så jag får snällt vänta till måndag ;)
Ha en fin fredag kväll ;).

Pia : Fredagar ska man mysa.
Hoppas att lillen snabbt kryar på sig inte kul med sjuka kids :S.
Hoppas att du själv mår bra ?
och att ni alla där borta för en underbar fredag kväll trots allt.

skickar en massa kramar och önskar lill grabba kryar på sig ;).

2007-11-02 @ 22:59:44
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback