i dag på affären...




 I morse innan jag skulle hinna stiga på bussen valde jag att köpa med mig lite buss  lektyr och nåt att smaska på.. valde ett wiener bröd..
men helt plötsligt då jag stog där i kassan fick jag ett kraftigt sug utav Nickel...
minns ni dom ?

Älskade dom  gula..

I mina yngre dar jobbae jag på  en bio salong och städa och sålde popcorn och godis...

Just där fanns nickel i mängder...

oj som vi mumsa i oss vilka  tider...


Nickel jag åberopar på att du ska komma åter i lager..
min tunga vill slicka i sig dig..
svälja ner er alla...


komsi komsi..


Saknar du nåt godis som utgott ur lager ?

Kommentarer
Postat av: sara

Åh Nickel... dom hade bara glidit iväg ur mitt minne. Men gud va goda dom var. Jag var tokig i dom svarta. Klassiskt biogodis. Jag är med på din uppropstlista på nickels return =)

Postat av: Elina

Iih jag kommr oxå ihåg nickel, brukade få såna av pappa som liten :P

2007-11-17 @ 20:28:28
URL: http://blow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback