Jiiihooooo shopping ;)

33467-5058







Är inte hästen söt så säg ;)
En  liten second hand sak till Madicko.

På cubus fann jag denna blåa klänning / tunika som jag redan har i brunt ;)
Bra att ha sen efter baby är född.

På vila funda jag en till  blus fast i en xs  och en snygg kjol att ha sen då baby är född.

På Hm vart det sockar kenny.
Bruna braller Madicko en ljusblå långärmad tröja.
En regnbågs pyjamas / dress till baby med inbyggda fötter  hur söt  som helst.

På Lindex fann jag en sötnos mössa till min prinsessa. Uggle rosa vantar Madicken har redan dom turkosa.
Tunika som hon ska få i  julklapp i san RETRO anda me like.

2 pack uggle byxor till våran älskade baby .


second hand leksaker kenny.

Liten grod leksak till Laleh att leka med
 Mumin tidningar kenny
bamse bok Madicken
och en söt leksak till baby .



Mycket nöjd över dagens inköp mcket mycket mycket mycket.



Kääääääärlek.


Nu dusch sen cops
sen  Du blir vad du äter
Efterlyst.



Chiao....

Kommentarer
Postat av: Görel

Vilken fin tunika du köpt till Madicken!!

2007-11-01 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback