Laaa laaa latino lover

33467-5136









 ( Rekord i telefon pratning nu på kvällskvisten unnade syrran 49 minuter )
 Är det du ellr jag som pratar ni ;) ?


 Anyway tänlte dela med mig av  lite av dagens shopping innan jag ska ut med mina håriga fyrbenta ;)
som vill röja runt i  snön och märka revir ( Dvs han hunden ).

 PÅ Apoteket vart det ett stopp då jag skulle inhandla ny rengöring  ( denna är toppen )
väl framme i kassen uppenbarar sig en ny handkräm bara att testa tänker jag i mitt  stilla sinne ;).
Och vips har jag  köpt den med :0).

  Anhalt kicks kolla om Lancome mascaran fanns inne i svart och YESSS   ny påfyllt.
snappae snabbt åt mig en .. rena rånet 250 för en mascara tyckte Malin ;)
Men heeey i just like it a lot ;).


3 nya UCLA boxer fick bara lov .. att införskaffa mig i tre nya så jäkla bra oc skön kvala ... heeey att kunna bära small som gravid i snart 34 veckan känns great.


 skulle spana på Polarn och pyret efter retro trosorna till Madicken men nej nej inga såna.
Däremot en mörkblå ull hjälm mössa införskaffades till våran lilla baby :0).
 sen 3 polarn pcy pyret reflexer en 2 till vagnen och  en ska jag ha på Canada Goose jackan :0)
Pop mamman ;).

 Efter lucnhen vart det ett stopp på second hand och tur var väl det
 kolla så söta änglar jag fyndade ;)
Den stående  är i ena halls fönstret och sprider glädje medans den andra pryder  toaletten på nedervåningen ;).

 Fann en söt 70 tals nalle till baby och en spindel som hoppar då man trycker på den till kenny.
Söt mössa i fusk päls med tillhörande  vantar till min Is prinsessa ( Dock ska detta bli en julklapp )
dock söker jag efter den perfekta babydoll päls jackan till min prinsessa.

 Längst ner i stan ligger röda korset och nej jag MÅSTE kolla där varje gång jag är inne i stan dom kan ju faktiskt fått nåt nytt.
Dock  fick jag enbart med mig en hood tröja  till kenny som han glades över.
Medans jag spanade runt fann jag den snyggaste coolaste militär  flärp päls mössan,  men eftersom jag är en sån snäll vän överlät jag  köpet till min frusna vän Malin som glades över den snygga mössan i  allra högsta  grad

Dvs hon vart så glad att den  genast skulle på ;)
 ( dock fick hon ta av den då vi var på rimi hon skyllde på att hon ej hörde då  jag pratade hihiihihihi )


 Hann med en sväng ner till  zoo butiken handla sågspån hö kanin mat chinchilla sand och 2 ben till hundarna.

 Dagens VILA fynd  vår jacka . och en kofta längre modell i en snygg gammelrosa färg :0)


Mycket nöjd måste jag erkänna.


 Har dock spanat på en everest väska  / skötväska
som jag är sugen på att ha i mitt nya anpassade sporty spice life ;)
 vi får se om det blir ett köp där :0).

Sen ska jag lugna ner mig med all shopping  ( nån gång i framtiden vill säga ) hiihihihihihi.



Nu blir det softa med casew / pistage nötter  massa clementiner och en coke och läsa :0)
Njuta av att bara vara .



Kärlek respekt eran Vintage mami ...





Kommentarer
Postat av: Jenny

Är de där acoprodukterna från apoteket bra? tänkt testa dem...

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jenny : Mycket bra och nöjd över dessa.
har testat en hel del andra dyrare utanatt finna dom bra.
så denna rengöring fullkomligt älskar jag .

Mvh Jessica

2007-11-08 @ 00:03:36
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anna´h

Guten Morgen !!
Jag har länkat dej på min sida , ok hoppas jag ??
Have a nice day

2007-11-08 @ 06:26:29
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna ´h Klart att det är ok tok fia ;)

have great dayyy ;)

2007-11-11 @ 13:00:24
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback