M O N S T E R S

33467-5304





wiiihooo se min dotters lycka  i hennes nya monsterhandskar jag fynda i dag Röda k så klart.

Fann även denna söta mössa hahha for moi.

Lovika vantar
Lamm nappa vantar
och en rävsvans för Madicko att gosa med ,

 Köpte nyss fotsalt nya örhängen i hjärtan till julafton och 2 nya  body butters hm .
snygg sjal VILA
 och en bodylotion älsklingen fick ska smörja in han ikväll efter duschen
sen ska jag få mysmassage
älska älska


ska ut med ´hundarna i snö yran på ett tag.


 Just ja hämta ut miin medevin i dag har lite b12 och folsyra och jänrbrist mycket dåliga värden.
Dock känner jag mig pigg är väl en vana ;) hahahha



kärlek .



Imorgon järndropp på bb i en timme tur att  älsklingen är med.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : tack själv ;)

2007-11-30 @ 10:32:44
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback