Mamma jag är hungrig...

33467-5155


Det första man hör på morgonen är Madickens stämma mamma jag är hungrig...
 shiiit vad hon kan äta.
En clementin
en morot
en macka
en yoghurt
2 stora hjärt pepparkakor
sen lite nötter på det ;)

 ( På bilden ser ni en utslagen kenny i soffan  i förgår ).


  Höll  på ett rena ena förrådet i köket (  har 3små rum som får agera förråd / julklapps verkstad och i ena ligger våran frys  ).
Funderar på att fortsätta med    en stund nu i dag så har man det bort gjort.

Sugen på att göra risalamalta till oss alla i dag
samt att vi ska städa Madikens lekrum.
 ser ut som en tornado har varit där och svept över.


 Har ni för er denna lördag ? 10 november ?



Klockan är strax efter åtta på kvällen. En tjej ~20 står i kön för att beställa.
Tjejen i kassan: Jaha, och vad vill du ha?
Tjejen i kön: Jag skulle vilja ha en focaccia med skinka och senap, tack, och sen en chai latte.
Tjejen i kassan: Vi serverar ingen varm mat nu på kvällen.
Tjejen i kön: Nähä... Hm... Men ni har ju pajbitar där i disken. Kan du inte bara värma en sån i mikron?
Tjejen i kassan: Nej, vi serverar inte varm mat sa jag.
Tjejen i kön: Suck... Okay. Kan jag få en bit äpplepaj då, tack?
Tjejen i kassan: Absolut. Vill du att jag ska värma den?
Tjejen i kön: Ehm... Öh... Visst.
Tjejen i kassan hämtar pajen, lägger den i mikron och värmer den. Tjejen i kön skakar uppgivet på huvudet och går bort till sitt bord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback