Manliga blondiner visst finns dom jag har beviset !!!!!



En irländare en mexican och en blond  man jobbade på ett höghusbygge , de hade kommit till 20 våningen  och det var äntligen dags för lite lunch.
Irländaren öppnade matlådan  och konstaterade att det åter var " irish stew " varpå han  sa:

- Om jag får irish stew en gång till hoppar jag .

Mexicanaren öppnade sin matlåda och utbrast  :

- Burritos igen ,  får jag burritos en gång till hoppar jag .

Den blonda mannen öppnade sin matlåda och utbrast :

-  ost och skinkmacka i dag   igen ... får jag det en gång till så hoppar jag ochså.

Dagen efter samlades dom alla tre åter igen  för lunch .

Irländaren öppnar sin matlåda och konstaterar  att det är irish strew  och slänger sig mot en säker död.

Mexikanaren ser att han få burritos igen  och även han kastar sig ut från höghuset.

När sedan den blonda mannen öppnar sin matlåda  och konstaterar att det även i dag serverar ost och skinkmackor  så hoppar även han.

 På begravningen gråter alla anhöriga  och irländarens fry beklagar sig :

-  Om jagbara visste att hanvar trött på irish strew skulle han ju aldrig ha fått det igen.

Mexikanarens fru sa :

 -han kunde ju fått tacos i sin matlåda  om hanbara sagt att han var trött på burritos.

 Alla vände sig om mot den blonda mannens fru undrande .
Varpå hon svarade :

- Titta inte på mig , han gjorde sina egna matlådor.




  Ha ha ha  vilken djäkla nöt ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback