Min kropp är varm men utanför täcket är det kallt..




Vinter höst kyla.

Blir att ta fram Madickens overall nu i dag
med tanke på att dom ska på utflykt.
Galet isande kallt ute jue.

 ska spana efter en  viss jacka i blått i dag från vero moda.
 Min garderob saknar en blå jacka.


Frukost NU sen gå med Hundarna / Madicken dagiset.
sen hemma .

Fixxa en massa vid datorn.

sen kommer Malin vi ska in till stan  med kenny
Har lovat att luncha med henne efter lite arbete ;).

 ska spana in en  viss kjol från VILA med.



Kärlek Respekt.

Dagens frulle :

En kopp the ( en balja med  the  kan man närmare bestämt kalla det ).
En clementin
2 rostade med  ost.


Barnen äter : Frukt yoghurt med  flingor.
Delar på en banan
 1 macka med ost
och vitaminer ( sanasol )



seeee yaaa .


By the way lite sömn i natt har drömmt mardrömmar :S


Kommentarer
Postat av: Agnes

usch, jobbigt att drömma mardrömmar, gillar din blogg!

Postat av: Malin

Tack för idag =)

2007-11-01 @ 16:22:33
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Liv

tjena världens coolaste tjej . ville bara säga att jag har ny blogg . ^^ och att jag tänkt skriva om dej där i och sno en bild på dej
hoppas det e ok annars säg till

2007-11-01 @ 17:37:21
URL: http://lvgn.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Agnes :
Mardrömma är inget man vill uppleva alltför ofta :S
Tack och välkommen åter ;)

malin : tack själv.. kul att du fyndade nåt ;).

Liv : tjooooooo len ;)
ha ha ha
klart att du kan få.. men bara om du är snäll ler ;)
Välkommen åter spanar in på din blogg sen ;)

2007-11-01 @ 18:15:24
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: marymary

Hej jag vill bara säga att jag följer din blogg lite titt som tätt och tycker du verkar ha ett HELT knasigt UNDERBART liv med massor av KÄRLEK.
Sen kom jag på att när jag fick mina barn (har 2) så drack jag alltid amningste. Är det nåt du provat?
http://www.minimundus.se/body_mamma/amnovr.htm Det finns säkert att köpa på "grön gåva" i stan med men jag skickar ändå med länken till dig från minimundus
Ha det GOTT! /marymary

2007-11-02 @ 10:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback