* Mormorsrutor *

33467-5188





 second hand hm röda korset.... sen ville jag bara hem ;).


 Hittade dessa snygga ringar i dag ;)
Kommer dock ej att användas dagligen bara lite nu och då  så där.


 Den obligatoriska hårfärgen köptes hm men även 2 små mössor med rosetter fick följa med hem.

 På second hand hittade jag en Pelle svanslös bag som kenny ska ha sina gympa kläder ( i sin vanliga rygga vill säga )
Leksak till laleh.
Baby docka och en söt  tröja i plysh Madicken.

 PÅ Röda k Fann jag bara en mössa Madicken och  en filt till baby  i mormorsrutat stickat för ynkliga 10 kr ;)
som hittat.




Baby kickar på som aldrig förr... kanske är en Alien eller en Apa där inne ?


Har du shoppat nåt i dag ? isåfall vad ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vilka snygga ringar du ha köpt *avis* Dom va riktigt snygga =) HOppas du hade en bra dag idag utan mig... kram

Postat av: A-K

kanonsnygga ringar!!
Jag har oxå shoppat idag :-)
Ett överkast till våran säng.
Klänning på indiska.
Benvärmare å knästrumpor Lindex
Dödskallemössa till Neo,lindex
Leggings,lång kofta Hm
Man blir så glaaaaad av å shoppa :-D

2007-11-14 @ 19:24:20
URL: http://kalleankakarin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : hiiihiihihihii visst var dom ler ;)
Kram.

A-k :
Tackar och bockar.
spännande med shopping älskar indiska ;)

Ha en super fin kväll.

2007-11-14 @ 22:28:35
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback