* Mumma kardemumma *

33467-5221



 Tjoooooo    breee..
här  sitter jag smuttar på en nikotin fri snus med smaken utav kardemumma...
jag säger att det funkar.


Nyss sett D E X T E R m  nån annan som följer den serien =?

snart dags för dusch platta håret mm   innan  ZzZzZ john blund kommer ta mig ;)
snacka om slitsamt jobb att vara i John blunds kläder :0).

Tisdag i morgon.
ska möta syrran tidigt  i morgon innan vi   arbetar ;)
ska överlämna 2 påsar med kläder till Enya bla .



 10.000 har gått rätt ut i cyber rymden nu ;)
Fan vad cash försvinner snabbt poff gone liksom.




* sweet dreams are made by sex and a lot off love *

Kommentarer
Postat av: Miia

hej babae!
Nu närmar det sig för oss!
Jo på SF kurvan ligegr jag finemang så det är skönt,men gör din bm några "åtgärder" för att du ligger lite under,eller det e okej?
Sen måste jag nyfiket fråga om ni har ett eller två barn sen innan?
Madicken har jag läst nångång innan,er dotter va?
vad ska nytillskottet heta föressten?
Tusen frågor...
Måste dessutom va jobbigt att duscha OCH platta håret INNAN John Blund tar sig an dej..puh

Postat av: Jenni

Hej!
Jag har varit rökfri i nu 6 veckor och 2 dagar. Mycket tack vare boken "änligen ickerökare" som även funkar för snusare. Om det skulle va så att du funderar.. :)

2007-11-20 @ 10:40:13
Postat av: Malin

Snäll du är som ger bort kläder, tycker du ofta ger bort påsar till din syrra :) Själv brukar jag också ge bort saker jag tröttnat på bla till Myrorna eller Mamma osv :)

2007-11-20 @ 10:57:40
Postat av: Lena

Hoppas att du
har en fin dag där uppe i norrland.

2007-11-20 @ 11:57:20
Postat av: Maja

Plattar du håret innan du ska sova :O ?

2007-11-20 @ 12:45:25
URL: http://majaskrypin.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miia :
Hallå söta gravida tjej ;)
Hoppas att du
haft en fin dag ?
Bm har dock inget sagt då vi vet att jagväntar eh stor baby har gjort 4 ultraljud ;)
ev blir det ett till.
Min dotter heter Madicken är fyra sen en son som heter kenny hann fyller 8 den 13 dec.

Ang namnet till baby kan jag inget säga då det är en hemlis har ni planerade namn ?

Kram Jessica.

Jenni :
Guud så kul hoppas att det funkar då ;).

Malin : kul att göra nån glad att skänka röda k är nog det finaste det gör mamma då hon lämna in söckvis inget man vill kånka på.
Ha en fin kväll.

Lena : dagen har varit till belåtnhet här uppe ler :0)

Maja Joo.. blir så ibland har tusen saker att göra på morgon kvisten knasigt va ? :=)

2007-11-20 @ 16:20:31
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Miia

ja dagen har avtt nice..man har ju sååå mycket energi på nåt konstigt vis...men när man väl sätter sig,så är man fast!
Oki då har jag koll på din familj :)
Har läst igenom din blogg idag så nu har jag bättre grepp om hur många barn du har*s*
Trevlig tisdag!
kram

2007-11-20 @ 16:29:54
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miia :
hii hiihiii skönt att man trivs att vara gravid iallafal :=)
ha en fin helg på er :=)

2007-11-24 @ 17:14:52
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback