Nu doftar det viktoriansk jul här i vårat vardagsrum.

33467-5080





 Kan man annat än att älska handgjorda doftljus ?
Detta tomtejulljus fick följa med oss hem i dag
Nästa gång siktar jag på att  köpa med mig kladdkake doftljuset att pryda köket ;).

 Ett gång trosor fick följa med hem.
Dom röd svarta ska jag ha på julafton pch leka rysk hora tänkte jag ;)

va fan  en klocka på 70 % rabatt taget tänkte jag.

3 guld pärlörhängen var givet då mina minsta gick sönder i går dvs det ena var sig inte riktigt likt.. så jag kasta bort dom båda.

Fann även ett julklappshalsband till Madicken, och ett snygg hårsnodd till moi.

Givet att kika in på Röda K : Där kenny fan sin efterlängtade sparkcykel ( undra bara hur länge han kan använda den innan snön faller ? )

 Fleece nallepuh filt som jag la på våran säng där uppe kanske blir invaderad av hundarna vem vet ?
En kalikå groda Madicken
En skööööön varm  lovika mössa till me.
Men även en söt trä ask fick följa med hem.
Just nu förvarar den mina run stenar i sovrummet ;).


En liten fundering jag tror att ju mer sex man har desto längre liv  får man ...
ride on baby ;)

Fy satan vad gammal jag kommer bli !!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vart ifrån kommer trosorna? Riktigt snygga!!!!

2007-11-03 @ 09:43:33
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Annika :
bara vanliga hm.

Postat av: Lisen

Du vet att det finns en copycat där ute www.enmammasvardag.blogg.se


ska ha barn som dig och ska tydligen köpa allt som du redan köpt
likadan vagn
samma lindex ugglekläder.
Du vet säkert em det är när du kikar in !!!!

Ville bara tipsa tråkigt att hon aldrig kan
gå sin egen väg.
Patetiskt.

2007-11-03 @ 10:08:51
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lisen :
ha ha ha ha finns många såna där ute tyvärr.
dum att skaffa en egen stil ;)

Tack för tipset ;)

2007-11-03 @ 11:11:13
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback