Nu finns prinsessan i ramen :0)

33467-5257




Yeeees jag fann den perfekta ramen wiiihoooo :=) se så sött hon passar i sin nya ram.
Vart 2 nya krukor som vi ska ha hyacinter i .

 Fann denna roliga handgjorda sak fylld med anos kanel och  juldofter :=)

 På lindex hade dom fått in denna  body som jag köpte till baby och nya  sockar kenny.


Julänglar den mjuka hängde jag i vardagsrummet den andra i keramik ska Jimmys mamma få av Madicken i morgon då hon fyller år hiihihi ;).


Lack skorna i Madickens storlek fanns inne med Puuuuuuh.
 Kommer bli perfekt till hennes gråa glitter tyllklänning jag köpte i går hiihihihi ;).



Nu bollibompa med Is prinsessan.

Kenny lirar x - box med en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback