OuT In the cold..


33467-5206


Dags att Movva asset  mot kallare bredgrader..
Nämligen lämna Madicken dagiset
Bussen till stan * work work *


Hoppas jag hinner se wilmer och Malin en snabbis  hihihhiihihii ;)
Fast nu har han väl blitvit stor ;)

Ska luncha med syrran och Enya ;) subway hade vi tänkt i dag wiiiiiie ;)
sen ska lilla Enya på sin present och syrran en påse med kläder till henne och Enya och lite smink.


Fredag ecka 35 jag älskar mitt liv min baby  min älskling mina kids mina djur mina vänner.



kääääääääääääääääääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

Du hann träffa oss e nliten snabbis iaf =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

tjoooo jo jag hann ju träffas en snabbis söt wilmer bara sov så sött hihiihihihi ;)

Ha en fin kväll på plattan ;)

2007-11-16 @ 20:55:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback