Skulle ju bara handla present Enya ;) men det vart lite mer hhihihihi

33467-5197







 Skulle ju bara handla present Enya men det var som sagt  var lite mer hihiihi ;).

Var in på Guldfyns kikade om dom hade ett halsband jag var på jakt efter men det fanns ej med diamant hjärta
bara ett litet som en tilltalade mig.
så jag Köpte denna tunna  halsbands  länk och en extra ring sm jag ska sätta på ett smycke jag har hemma med hjärta ler ;)
ska bara se fram till att leta fram det bland alla smycken ;)

Gör det då kidsen lagt sig ;) Lugnast så ( Just nu sitter dom smaskar glass efter ha  vart ute 50 min åkt spark på gården hihiihihihi.)


På Lindex  fynda jag denna snygga   hängselklänning med hjärtan som Madicken ska få äran att bära på julaftonen :=)  är den inte snygg så säg.

Köpte Hello kitty hårband Madicken ( Julklapp )
och en snygg Retro dress Lindex som hon ska ha på dagis i morgon har hon bestämt ;).


Det var även på Lindex som jag fick syn på denna oerhört snygga uggle body med en liten uggle baby uggla hihiihihi hur sött var inte det då ? sen en  mössa hm ( ska ha Polarn och pyret  ull mössan under  ler ).


 Då vi var in på Åhlens för att köpa en till krydd hand tvål fick jag syn på dessa biliga sugar body scrubs
tänkte testa ;)


Köpte detta söta "diamant  " diadem  på hm har burit det sen det inhandlades i dag ler.


 På cubus fann jag detta vackra vita  vinter päron  ett tips att ge bort i julklapp kanske ?
Tycker det var super sött.


* Kärlek Respekt *


ska upp och läsa saga för  Madicken och mysa med henne innan ögonen  faller till söms.


 Har du shoppat nåt i dag ?


Kommentarer
Postat av: A-K

Massa fina grejer du shoppat :-)
Finns ju sååå mycke fina tjejkläder ju :-))

Postat av: sofia

fina saker du köpte! blir sugen själv ;)

2007-11-15 @ 20:04:53
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Sabine

Vilket fint halsband :)

2007-11-15 @ 21:42:17
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Hanna ^^

ja har oxå det hello kitty hårbandet! såå sött... antar att madicken passar bättre i det än mig... hehe!

2007-11-15 @ 22:29:44
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

A- k ja verkligen galet mycket snyggt där ute jue ha en fin kväll.

sofia : tackar rätt nöjd jag md ler.

sabine tack :0)

Hanna : hahhaha
antagligen ;)

2007-11-15 @ 22:41:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback