söta små saker tilltalar vintagemami ...

33467-5282

 Som tex denna söta vattenflarra ;)





 Dagens lilla shopping vart : Bok Madicko i julklapp .  Tecknarset till kenny i  julklapp dessa med färgpennor har redan köpt ett set med blyerts då han är ruggigt duktig på att rita min fina prins.

In en snabbis på röda k innan jag vart upphämtad av honey : Ljuslykta och ett par bra att ha leggings med utsvängda ben till Madicken ;) Dom skulle hon minsann ha på i morgon.Min vackra prinsessa.




Föresten visste ni att jag är den lyckgaste mamman som finns ?
All lycka åt min älskade familj.
Ni är dom vackraste finaste.
Kan inte klä mina ord, Älskar er.    Eran mamma  din fru ;)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jeeesus vad den smoothien lite längre ner såg god ut! Hur gör man?

2007-11-26 @ 23:46:22
Postat av: Anette

Hej.
Kikat in och kollat din fina blogg.
Vad kul för er att det är snart dags med bebis,vilken fin julklapp!!
Mmmm,dina smoothisar ser jättesmaskiga ut,är det din graviditetsnoja;)?eller dricker du såna annars oxå?
Ha en bra dag!!
/Anette

Postat av: Miia

Åh först e det bloggtorka här,nästa gång kan kikar in e det fullt av nytt :)
jädrans va du shoppar kvinna!
Jag bakar-du shoppar!
Mannen min e inte så mycket för allt gotte jag gör,men han tycker det e mysigt när det är nybakat här hemma och det finns kakor och annat till kaffegästerna :)
jag och bebis mår kalas,legat med lite förvärkar hel natten,dock inget som ville bli regelbundet :(
Själv?fått datum för snitt?

2007-11-27 @ 11:00:32
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nellie : den inte bar ser god ut utan den är god med hahahah ;)

Anette
: Yeeees den 11
dec är det dags ;).
smoothie
har jag alltid älskat det gör alla i denna familj perfekt att få i sig en massa vitaminer med ihihiihih ;).
Ha en fin kväll :0)

Miia : Hallå
söta bruden ;)
Hoppas att din dag varit bra ?
Den 11 dec kommer våran efterlängtade baby till världen som vi längtar :0)-

Kram

2007-11-27 @ 22:11:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback