8 månaden...

image29

shiit ca 60 dagar tills baby kommer ;)
Kommer ju att gå tok fort.

Nyss hemkommen från arbete.
Jag och Honey ska äta innan vi ska fixxa dona ;).



  Imorgon innan blir det att vaccinera chippmärka och besikta alla valpar.

klockan 15.00 åker två av dom.

På Fredag åker dom andra två.
sista dagen med två av valparna lite halv sorgligt, men heeey vilket oerhört jobb
tur man bor i hus  5 - 7 ggr per dag ka dom ut äta mellan 3 och 4 ggr per dag puuuuuuuh.


Imorgon kommer våran vagn som vi ska hämta wiiihooooo ;)
Längtar längtar.



Har Köpt en ny Lång röd Canda goose jacka med då min råkade  med om en olycka.. den brann snacka om hett ;).


snart vecka 30, nu är det inte alls långt kvar.

Ser fram emot den mysiga tid vi kommer ha med baby.
Alla här  längtar som  fan.


Blir ev  Umeå den 19, Jag filip Lena Jimmy ;) shoppa.



Kärlek är på hööög nivå här hemma.
så Tacksam att jag är  eran mamma
din tjej .
Älskar er alla i min familj , puss på er alla.


Eran Jessica





Kommentarer
Postat av: Jessiiica

Jag visste inte att du bor i hus va mysigt!
Lägg upp bild på huset om du vill!

2007-10-10 @ 15:41:30
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jessiiica :
Finns bilder
;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback